Service voor Parkeersystemen

Het leveren van goede aansluitende service vindt Aarding Parking Systems even belangrijk als de verkoop van het product. De service-informatie is verdeeld in ‘vooraf’, ‘tijdens’ en ‘na’ de implementatie van het parkeersysteem.

Service vooraf

Offertes worden zo specifiek mogelijk samengesteld, gericht op de vraag van de klant.

Voor de ontwerper zijn de volgende online tools voor handen:

  • Downloadbare (pdf) productbladen waar alle relevante informatie over elk specifieke product in staat.
  • Downloadbare (Nederlandse) productbeschrijvingen welke te gebruiken zijn voor als bestektekst.
  • Downloadbare product Autocad (DWG en DXF) tekeningen welke u direct in uw eigen Autocad programma kunt importeren.

Service tijdens het bouwproces

Projectbegeleiding van de implementatie tijdens het bouwproces.

Service na realisatie

Bij oplevering bieden we een onderhoudscontract aan. Preventief onderhoud bevordert de levensduur van de parkeerinstallatie.

Bij sevice en onderhoud vervangen we regelmatig onderdelen. Klaus Multiparking heeft een webbased programma EtPro. Daarin zijn meer dan 80.000 onderdelen genummerd. Onderdelen blijven hierdoor voorradig van alle parkeersystemen tot vijfentwintig jaar oud. Binnen een handomdraai kan dit besteld worden bij de leverancier. Dit draagt bij aan een lange levensduur van uw parkeersysteem.